سجاده باف کاشان

07 دی 1398

شرکت سجاده باف کاشان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده و عرضه کننده فرش سجاده ای است در این نوشته قصد داریم , نکاتی را در مورد تولیدات شرکت سجاده باف کاشان خدمت شما ارائه دهیم

سجاده باف کاشان

 

آنچه در مورد شرکت سجاده باف کاشان باید بدانید:

 

شرکت سجاده باف کاشان با سابقه ای بسیار طولانی و اولین تولید کننده سجاده فرش های مسجدی و فرش سجاده ای می باشد که این فرش های مسجدی علاوه بر اینکه در مساجد و حسینیه ها استفاده می شود در نمازخانه ها و اماکن دولتی و خصوصی نیزاستفاده می شود.

 

کیفیت اصل مهم سجاده باف کاشان :

 


از ویژگی های تولیدات شرکت سجاده باف کاشان ،سجاده ها با کیفیت این شرکت می باشد که در طی سالیان متمادی مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است.
طوری که این شرکت همواره به دنبال راهی برای تولید سجاده فرش های با کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر برای مساجد می باشد
تولید سجاده فرش های 700 شانه تراکم 2550 از مهم ترین سجاده فرش های با کیفیت این شرکت می باشد.

 

 

تنوع در طرح :

 


از دیگر ویژگی های محصولات این شرکت تنوع در طرح این محصولات می باشد که با کیفیت های متفاوت تولید می شود و مشتری می تواند با توجه به نیاز خود سجاده مورد نظر خود را تهیه کند.
امروزه بالغ بر 200 طرح انواع فرش سجاده ای تشریفاتی و محرابی در شرکت سجاده باف کاشان یافت می شود و هر روزه گروه طراحی سجاده باف کاشان در حال طراحی سجاده فرش های جدیدی می باشد که متناسب با معماری مساجد باشد

 

تنوع در رنگ سجاده فرش :

 

 

از دیگر ویژگی های محصولات این شرکت تنوع در رنگ این محصولات است که در رنگ های مختلف تولید وعرضه می شود و مشتری می تواند با در نظر گرفتن سلیقه خود و دکورفضای مسجد یا مکان مورد نظر رنگ دلخواه را انتخاب نماید.
قبل تر ها محصولات سجاده باف کاشان تنها به رنگ های زمینه سبز و آبی و زرشکی یا روناسی محدود می شدند اما امروزه حتی سجاده فرش های رنگ نسکافه ای و فیلی نیز به کلکسیون رنگ سجاده فرش های شرکت سجاده باف اضافه شده اند.

 


توجه به نیاز مشتری


این شرکت بعضاً حق انتخاب سایز و کیفیت سجاده فرش را در اختیار مشتری می گذارد و مشتری می تواند سایز و کیفیت مورد نظر را سفارش دهد،در نتیجه این مسئله می تواند تأثیر گذار در قیمت نهایی سجاده فرش شود.
مشتری گاها از ما می خواهد که عرض سجاده فرش را متفاوت از 125 سانتی متر انتخاب کند . با توجه به این که تولید و طراحی انواع سجاده فرش های مسجد با خود گروه سجاده باف است , امکان تغییر در سایز و کیفیت های سفارشی سجاده بسیار اسان بوده و کاری بدون هیچ گونه مشکلی برای گروه تولیدی شرکت می باشد.

 

تنوع طرح های سجاده فرش تشریفاتی :

 

از دیگر محصولات این شرکت فرش های تشریفاتی می باشد که در طرح های متفاوت ارائه می شود،برای تسهیل در مفروش کردن اماکنی که ابعاد آنها خاص می باشد قابل استفاده است همانند راهروها و راه پله ها و ورودی های سمینار ها و همایش ها که به صورت رول تهیه می شود.

 

سجاده فرش یکپارچه :


درشرکت سجاده باف کاشان فرش های سجاده ای یکپارچه نیز تولید و عرضه می شود اما اکثراً به صورت رول در سایز های استاندارد تولید و عرضه می گردد.

 

در طی سالهای طولانی این شرکت با تولید و ارائه محصولات با کیفیتش توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند.
برای اطمینان از محصولات شرکت سجاده باف مشتری می تواند متقاضی انجام آزمایش در آزمایشگاههای معتبر باشد و همچنین این شرکت محصولاتش را با ارائه ضمانت نامه معتبرارائه می دهد.
محصولات این شرکت در ایام محرم و ماه رمضان از تخفیف ویژه برخوردارمی باشد.

 

 

تماس با ما:

 


آدرس: کاشان - آران و بیدگل - شهرک صنعتی سلمان صباحی - میدان شهیدان اربابی - مجتمع نور

آدرس کارخانه: کاشان - آران  و بیدگل - شهرک صنعتی سلیمان صباحی - بلوار یک اصلی
 
همراه مدیریت:
09132765583,  و 09132615818
تلفن ثابت:
031-54750017
 
راه های ارتباطی:
سایت شرکت:سجاده باف  -  سجاده فرش خورشید اردهال کاشان
کانال خورشید اردهال کاشان:   @khorshidardehalkashan